Pozycjonowanie i optymalizacja serwisów internetowych ma na celu zwiększenie ich pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki pozycjonowaniu strony, sprzedaż towarów, popularność usług lub serwisów będzie rosła z dnia na dzień. Aby nie być gołosłownym udostępniamy narzędzia dzięki którym, można na bieżąco kontrolować wyniki naszej pracy.
Wg badań, osoby poszukujące informacji poprzez wyszukiwarki internetowe przeglądają najwyżej dwie pierwsze strony wyników. Dlatego chcąc dotrzeć do potencjalnych klientów, należy zadbać aby nasza strona pojawiła się w liście wyników wśród dwóch pierwszych stron.
Nasze działanie ma na celu zwiększenie przychodów ze strony internetowej naszych klientów. Do tego celu wykorzystujemy pozycjonowanie, optymalizację i szeroko rozumiany marketing internetowy. Stosujemy tylko bezpieczne metody zwiększenia zasięgu pozycjonowanej witryny - takie, które są zalecane m.in. przez Google . Dzięki temu, nasi klienci mają pewność, iż pozycjonowana witryna uplasuje się w czołówce stron w wyznaczonym terminie - bez pośpiechu, sama pozycja będzie pewniejsza, a uzyskany efekt dużo trwalszy.
Cena pozycjonowania
Usługi pozycjonowania oferujemy w dwóch metodach rozliczenia:
- Opłata ryczałtowa
Stała opłata miesięczna, gwarantująca stabilny wzrost pozycji strony na ustalone frazy i słowa kluczowe. Niska opłata i brak wielomiesięcznych umów, powoduje iż opłata ryczałtowa jest jedną z najpopularniejszych metod rozliczenia za pozycjonowanie nowych stron internetowych.
Miesięczny abonament ustalany jest indywidualnie na podstawie fraz, które mają zostać objęte promowaniem. - Płatność za efekty
Forma płatność uzależniona od efektów, jest niezwykle efektywną formą rozliczenia dla zainteresowanych uzyskaniem najwyższych pozycji. Efektywną nie tylko ze względu na brak kosztów w pierwszych miesiącach pozycjonowania strony, efektywną ze względu na możliwe do uzyskania pozycje.
W przypadku płatności za efekty, rozliczenie i faktyczna płatność następuje dopiero w momencie osiągnięcia konkretnych pozycji strony na wybranych pozycjach (np. opłata jest naliczana tylko gdy serwis osiągnie pozycje od 1 do 3 na frazy A, lub pozycje od 1 do 10 dla frazy B).
Bez względu na wybraną formę rozliczenia, należy pamiętać iż pozycjonowanie nie jest procesem, krótkim ani skończonym. Pozycjonowanie strony wymaga czasu, zaangażowania i ciągłych obserwacji. Obserwacji zachodzących zmian w wyszukiwarkach oraz strategii konkurencji.
Nie zawsze pierwsza czy druga forma rozliczenia będzie najbardziej adekwatna dla Twojej branży, dlatego zapraszamy do kontaktu abyśmy mogli przeanalizować branżę i jej konkurencje i na tej podstawie wybrać najkorzystniejszą formę rozliczenia.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak popularne?
Ponieważ jest efektywne. Środki przeznaczone na pozycjonowanie, są wprost proporcjonalne do przyszłych przychodów pozycjonowanej strony. W odróżnieniu od standardowego marketingu i reklamy w mediach tradycyjnych, proces pozycjonowania jest najtańszym sposobem dotarcia do klienta. Jeżeli weźmiemy po uwagę, że:
- tylko 53% polskich firm posiada własną stronę WWW
- codziennie z internetu korzysta 73% polaków
Zrozumiemy, że pozycjonowanie ma przed sobą ogromne pole do rozwoju, a firmy, które skorzystają z tej formy reklamy, mogą liczyć na trwały i długi okres pozyskiwania nowych klientów znacznie taniej i szybciej niż firmy, które nie korzystają z pozycjonowania stron.
Pytaniem więc nie jest, czy warto pozycjonować własną stronę, tylko: czy stać Cię na to aby jej nie pozycjonować?
Audyt i Optymalizacja stron
Przed przystąpieniem do pozycjonowania strony należy wykonać audyt, w którym będą zawarte informacje na temat tego pod jakie frazy warto się pozycjonować. Możesz wskazać nam słowa kluczowe, które Cię szczególnie interesują lub zdać się na nasze doświadczenie i umiejętności.
W przypadku zlecenia pozycjonowania strony lub sklepu internetowego, audyt strony wykonujemy bezpłatnie. W pozostałych przypadkach oferujemy wykonanie audytu w ciągu 7 dni roboczych. Raport z audytu będzie zawierał informacje na temat konkurencji oraz niezbędnych poprawek, które należy nanieść na serwis internetowy w celu poprawy jego pozycji w wyszukiwarkach.